Семейството спечели състояние от историята на 4-годишния Хъксли в спонсорирани видеа
Снимка: Instagram Myka Stauffer
„Ютюбърите Мика и Джеймс Щафър събраха пари, за да осиновят момче аутист от Китай. Превърнаха го в собствена марка и се обградиха с доста спонсори.
Няколко години по-късно тайно го върнаха в системата за приемна грижа на Бали
И в продължение на месеци се държаха така, сякаш детето не съществува.“ Този пост на разгневен фен в Twitter пресъздава на кратко историята на инфлуенсърите Щафър, които са родители на 4 биологични деца и се издържат изцяло от платените партньорства във видеата си. Въпросителните около присъствието на малкия Хъксли в онлайн живота им висят от февруари, когато той рязко спира да се появява в Instagram и YouTube историите им. Щафър пуснаха сълзливо видео, в което обясняват, че са
Върнали детето, защото правело животът им „труден“
И има нужда от „допълнителни специализирани грижи“. Лавината от гняв в социалните мрежи стигна до Independent.
Двойката публикува 27 видеа, проследяващи процеса на осиновяването на Хъксли, като са инициирали и набирания на средства за специфичните потребности на момчето. През последните две години профилът на Мика набъбна особено откъм последователи и тя започна да публикува спонсорирано съдържание за различни марки. Хъксли бе главен герой в кампании на световна кафе верига и прахове за пране, припомня изданието.
„След дълъг период на преоценка и обмисляне, лекарите се обединиха около това, че Хъксли има нужда от различна грижа, че получената от нас е недостатъчна.“, казва Мика във видеото. Тя добавя, че отклоненията в поведението му смущавали децата, най-малкото от които е тримесечно бебе.
Това е най-тежкото решение, което сме взимали.
Чувствам се пълен провал като майка.“, казва с ратреперан глас Мика Щафър.
Част от последователите им вече са стартирали петиция семейството да се откаже от парите от видеата, в които Хъксли е използван като рекламен инструмент. „Сърцето ими се къса за това момче, довлякоха го тук чак от Китай, рестартираха живота му и после се отказаха от него, все едно е домашен любимец.“, гласи един от коментарите в социалните мрежи. Други критикуват Щафър за това, че използват във видеата си фрази като „Семейство завинаги“, а в същото време Хъксли е третиран като купена на лизинг вещ.
В публикуваното видео, което вече достигна 1,8 милиона гледания, Щафър обясняват, че са отложили разгласяването на новата информация за Хъксли, защото искали да защитят неговия личен живот.
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари